do it with passionor not at all

Rosa N. Carey

Mijn passie was even weg, of om het met de woorden van Simon Sinek te zeggen: I needed to find a way to rekindle my passion.

Soms inspireren sterke woorden van leiders je:

When I first discovered this thing called the WHY, it came at a time in my life when I needed it. It wasn't an academic or intellectual pursuit; I had fallen out of love with my work and found myself in a very dark place. There was nothing wrong with the quality of my work or my job, per se; it was the enjoyment I had for that work that I'd lost. By all superficial meausurements, I should have been happy. I made a good living. I worked with great clients. The problem was, I didn't feel it. I was no longer fulfilled by my work and I needed to find a way to rekindle my passion.

Preface from START WITH WHY by SIMON SINEK

Soms duwen laffe woorden van managers je de dieperik in:  "Stop met zagen en klagen. Doe gewoon je werk. Je bent maar een werkpaard voor de organisatie. Wees niet zo ambitieus.”

 

Soms zijn warme woorden met coaches nodig voor hoognodige inzichten: "Niets moet, alles mag. Het is tijd om even wat gas terug te nemen en jezelf wat rust te gunnen."

 

Soms toveren woorden van vrienden opnieuw een lach op je gezicht: "Weet je nog die keer, toen we..." en hier volgen ondertussen al duizenden knotsgekke verhalen.

 

Soms zijn woorden in marketingboeken zo interessant dat je ze wil delen: "Content marketing is like a first date. I you only talk about yourself, there won't be a second one." (David Beebe)

 

Soms zetten vragende woorden je aan tot grote dingen:

“Jantien, wat denk jij?” Steevast de laatste vraag wanneer een kennis of ondernemer me over een bepaald marketing onderwerp aanspreekt:

Heb je een idee hoe ik meer volgers kan krijgen?

Zou je me kunnen helpen om hoger in Google te scoren?

Wat zet ik in mijn nieuwsbrief om klanten meer te laten aankopen?

Hoe zorg je er in godsnaam voor dat social media content interessant blijft?​

...

En iedere vraag krijgt een gepast antwoord. Een antwoord zonder aarzeling of opzoekingswerk. Een antwoord dat vanzelf komt, vanuit mijn kennis en passie voor marketing. Een antwoord waar ik andere mensen mee verder help. Een antwoord die ondernemers motiveert om te groeien.

Wauw, hoe fijn is dat niet! Wat een energie geeft het mij om ondernemers sterker in hun marketing te zien worden, hen een betere connectie met hun klanten te zien opbouwen en met zo veel trots de verbeterde resultaten met mij te delen.

Wat als ik dit nu eens elke dag kan doen? #justdoit

En hoe de woorden van Simon Sinek een bron van inspiratie voor me betekenen, en me aangezet hebben om mijn passie te ontdekken; zo wil ik een vat vol van inspiratie voor anderen zijn. Een bron van motivatie. Een aanzet ‘to just do it’.

IMG_2451_edited.jpg

MIJN MISSIE

Ik wil ondernemers inspireren en motiveren zodat ze in staat zijn om makkelijk zelf hun eigen marketingverhaal en (digitale) strategie te schrijven. En dit aan de hand van pure en waardevolle marketing, met klantgerichte communicatie voorop en vanuit hun eigen verhaal en passie.

 

En dit alles zonder frustratie, want ja, marketing kan ook makkelijker.

MIJN VISIE

Gepassioneerde ondernemers beschikken over alle waardevolle kennis en inzicht om zelf hun marketing in handen te nemen.

 

Al wat ondernemers nodig hebben zijn enkele heldere inzichten, logische structuur, waardevolle inspiratie en marketing tips & tricks om dit naar een succesvolle strategie te vertalen.